Zoekresultaten:

    Antwoorden op veelgestelde vragen

    Vragen over Payrolling

    • Op welke dag van de week stort Ziezzo mijn salaris?
    • Ziezzo verwerkt en betaalt alle ontvangen declaraties elke dag. Het hangt af van uw eigen bank wanneer uw salaris daadwerkelijk op uw rekening staat.
    • Waarom is mijn loon niet gestort?
    • Heeft u uw uren al in de portal geschreven? Zo ja, heeft uw manager deze uren al goedgekeurd?
    • Wat moet ik aanleveren om mijn reiskosten vergoed te krijgen?
    • Uw opdrachtgever kan vaste reiskosten bij aanvang van de arbeidsovereenkomst opgeven via het (digitale) opgaveformulier. Variabele reiskosten kunt u via de portal invoeren. Een scan/kopie van de originele vervoersbewijzen kunt u via de portal uploaden. Wij zorgen dan voor een snelle afhandeling.
    • Wat houdt de identificatieplicht voor mij als werknemer in?
    • Iedere werknemer in Nederland moet zich op zijn werkplek kunnen identificeren. Daarom moet u altijd een geldig identiteitsbewijs meenemen naar uw werk.
    • Hoe weet ik of ik wel of geen heffingskorting toe moet laten passen?
    • Wij adviseren u om de heffingskorting toe te laten passen bij de werkgever waar u het meest verdient. Als u bij één werkgever in dienst bent, dan past u daar de heffingskorting toe.
    • Bruto/netto, hoe zit dat precies?
    • Normaal gesproken spreken werkgever en werknemer een bruto salaris af. Wat daarvan netto overblijft, hangt onder meer af van de inhoudingen op het loon (sociale premies en belastingen). Hoe hoger het bruto salaris is, hoe hoger de procentuele afdracht voor loonheffing.
    • Mijn bruto uurloon klopt niet. Bij wie moet ik daarvoor zijn?
    • Ziezzo neemt het salaris één op één over van de gegevens die wij aangeleverd krijgen van de opdrachtgever. Wanneer dit salaris niet klopt, kunt u het beste contact opnemen met uw opdrachtgever.
    • Mijn opdrachtgever verlengt mijn arbeidsovereenkomst, maar ik heb van Ziezzo nog geen nieuwe overeenkomst ontvangen. Wat moet ik doen?
    • U kunt bij Ziezzo navragen of uw opdrachtgever de verlenging al heeft doorgegeven. Als dit nog niet is gebeurd, dan kunt u het beste contact opnemen met de opdrachtgever.
    • Waar kan ik terecht met een klacht of probleem?
    • Ziezzo heeft als werkgever uitstekende service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening dan kunt u dit melden bij uw contactpersoon bij Ziezzo. Als u tegen een probleem aanloopt bij uw opdrachtgever, dan gaat u natuurlijk eerst zelf in gesprek met uw opdrachtgever. Komt u er samen niet uit? Bespreekt u de situatie dan met uw contactpersoon bij Ziezzo.

    ©2022 Ziezzo B.V.. Alle rechten voorbehouden. +31(0)33-2990030 info@ziezzo.nl